неделя, 27 май 2012 г.

Какво е да плаваш с "Калиакра"?

"Калиакра"

Мачтите на "Калиакра"




     Често съм си мислила, какво е да прекараш един ден,   плавайки на кораб. Отдавна имах желение да се кача на борда на ветрохода Калиакра /баркентина/. Ден, след слизането ми от палубата на прославеният кораб, ме споходиха различни мисли за бъдещето на ветроходите.

      Моите приятели знаят слабостта ми към ветроходните кораби и яхти. Винаги, когато имам възможност се качвам на борда, защото плаването с такъв плавателен съд  е нещо, което не може да се опише с прости думи. Свободата, която ти дава плаването под ветрила, не може да бъде изпитана другаде.


                    Сами ще се убедите в думите ми ,разглеждайки снимките, които съм прикачила.


          



 

              Определено имахме късмет с плаването. Още в началото имахме ескорт от три делфина.
        Времето беше идеално, почти без вълнение, или както се казва удоволствието беше пълно.

        А да плаваме на борда на Калиакра се оказа възможно, защото се провеждаше Празника на морето. Много ме зарадва идеята на събитието: да се насочи вниманието на хората към възможностите за упражняване на водни спортове от всички.

1 коментар: